vineri, 27 noiembrie 2009

AMANTA... o profesiune pe viata...

Cum e sa fii amanta ?
Daca lumea ar avea voie sa ridice o piatra si sa aleaga
o singura categorie de persoane in care ar avea voie sa o arunce cu ura fara
sa fie pedepsiti, aceea este amanta.
Oamenii cred ca mai rau de-atat nu se poate sa sfidezi legile dupa care
functioneaza societatea. Pentru ca pedofilii sunt putini si afecteaza doar o
familie din cine stie cate. Insa amanta ne afecteaza pe toti. Ne pandeste
din umbra ne sulfa-n ceafa. Si niciodata nu stii daca este vorba despre
vecina, colega de serviciu, prietena cea mai buna sau bona. Amanta pare sa
fie ultimul om pe scara sociala. Si exista o parere generala cum ca ea face
asta pentru ca nu reuseste sa devina nevasta. Nu e asa, deloc.
Eu am fost amanta, de cateva ori bune chiar. Si acum sunt. Si nici vorba sa fie asa de rau. Depinde cu ce asteptari pleci la drum. Niciodata n-am vrut de la barbatul respectiv sa divorteze si sa ma faca pe mine nevasta. De ce sa iau eu locul chinuitei. Sa fii amanta e asa de confortabil. Iei numai frisca de pe tort, daca barbatul mai poseda asa ceva. Si toate celelalte lucruri mai neplacute pe care le are
de dat le varsa acasa, la nevasta.
Cred ca singurul inconvenient este ca sarbatorile trebuie sa le faci cu
altcineva. Ca atunci sotul este consemnat fara doar si poate la domiciuliu,
unde trebuie sa mimeze armonia conjugala. Dar sarbatorile tin asa de putin.
Si dupa ce isi exprima el linistea din suflet si admite public, de fata cu
toti ai casei, ca vede lumina, tot la mine se intoarce. Cu forte innoite si
cel mai mare entuziasm din lume.
In rest, numai foloase. Cand esti amanta, barbatul furisat in viata ta te
vede mereu sexy.Nu exista seri moarte, in care el vine stresat si obosit si
blazat de la restul vietii lui si se comporta cu mine ca si cum as fi o
mobila. Este mereu cu mare chef sa ma vada, ca si cum sunt o bere rece cand
lui i-e cald. Ne vedem doar cand vrem amandoi suficient de tare, si atunci
fiecare intalnire este garantat reusita.
Barbatul care imi este amant se simte mereu putin vinovat fata de mine si de
situatia (crede el) neplacuta in care ma pune. Din cauza asta, este mereu
spasit, vesel, niciodata nu este pus pe harta. Incearca si el sa compenseze
cum poate casnicia pe care o duce in carca. Imi daruieste mereu cadouri, imi
face surprinze placute, se straduie mereu sa fie placut si generos. Cred ca
amantele si nu nevestele primesc cele mai multe flori.
De sosetele si camasile amantului, habar n-am. Si ce dulce este acest
aspect. Cand ai o relatie normala, dragostea incepe sa implice, pe
nesimtite, dar cu siguranta unei ghilotine, si tot felul de sarcini pe care
o femeie trebuie sa le aiba in vedere. Ce Ph are el in stomac si cum ma
afecteaza asta pe mine, in sensul ca trebuie sa mananc cot la cot cu el cine
stie ce mancaruri fara noima. Sau faptul ca sforaie groanic toata noaptea,
incat cu greu poti inchide un ochi. Mie nu-mi pasa.
Nevasta ii umple sertarul cu sosete noi si pufoase, date atent cu cocolino.
Ea are grija sa aiba camasi calcate si chiloti cu elasticul inca bun. Da-da,
Chilotii aia frumosi pe care ii poarta cand vine la mine. Ea ii gateste, ea
are grija sa strecoare verdeata din ciorba, pentru ca el nu o suporta. Ea ii
suporta cheltuielile absurde pe tot felul de gadget-uri tehnologice pe care
le aduce cu ravna acasa.
Nevasta cu ponoasele, eu cu foloasele. Am langa mine, cam de cate ori am
chef, un barbat care-mi place. El se poarta cu mine frumos si imi face toate
poftele. Cand ma satur, renunt la el fara menajamente. Doar eu sunt in
situatia sa parasesc niciodata el. El trebuie sa accepte lucrurile asa cum
sunt.
E bine sa fii amanta. Si poate fi o profesiune pe viata...

Niciun comentariu: